Kommunikation
Hvad enten jeres forening skal rekruttere flere frivillige, skrive en fondsansøgning eller gøre opmærksom på jeres aktiviteter er en god kommunikation afgørende. I frivilligcentret hjælper vi jer gerne med at målrette jeres kommunikation og kan vejlede om, hvilke kommunikationskanaler, vi vil anbefale Jer at anvende.
Vi kan bl.a. hjælpe med at:
-
Oprette en side eller begivenhed på de sociale medier
-
Lave opslag på de sociale medier
-
Opdatere hjemmesideindhold
-
Læse korrektur på projektansøgninger
-
Lave brochurer, foldere og plakater
Coronakrisen har betydet, at en større del af vores kommunikation flyttes til digitale platforme. I tilfælde af, at din forening overvejer at afholde jeres bestyrelsesmøder eller generalforsamlinger online, er zoom et godt og nemt digitalt værktøj at bruge.
Du kan læse mere om, hvordan I kommer i gang med zoom i vores to guider: